Individuele mindfulness – plek beschikbaar vanaf nov/dec 2024 – Klik hier

Ben je klaar voor een natuurlijk harmonieus leven?

Laten we ontdekken wat bij je past, zodat je met meer rust, plezier en creativiteit in het leven kan staan.

Welkom, je bent hier precies op het goede moment!

In een wereld die constant om je aandacht vraagt, is het makkelijk om uitgeput te raken door de eindeloze eisen van werk, familie en vrienden. Misschien herken je het gevoel dat je to-do lijst nooit korter wordt, terwijl je jezelf steeds verder naar de achtergrond duwt.

Mijn passie voor creativiteit, mindfulness, zelfzorg en natuur vormt de kern van mijn begeleiding en cursussen. Met meer dan 20 jaar ervaring in het begeleiden van kinderen, jongeren en volwassenen als orthopedagoog, gedragswetenschapper en schoolpsycholoog, help ik je momenten van rust en vreugde te vinden in je leven.

Denk aan een wandeling in de natuur, een creatieve sessie waarbij je je zorgen loslaat, of eenvoudige mindfulness-oefeningen die je helpen om weer in contact te komen met jezelf.

cursus-coaching-mentoring-begeleiding-mindfulness-ontspannen-harmonieus-balans-leven
about-nbontestudio-natuurlijk-harmonieus-leven-nathalie-v2
Hallo, ik ben Nathalie.

Een mentor, coach en opleidster.

Samen verkennen we thema’s als persoonlijke groei, zelfontdekking en herstel. Ik geloof in het belang van vertragen, opnieuw verbinding maken met wie je bent en het koesteren van je eigen behoeften.

Vaak zijn dit kleine veranderingen, die een groot verschil kunnen maken.

Misschien leer je nee zeggen zonder schuldgevoel, wil je tijd inplannen voor jezelf om te rusten en energie te krijgen of wil je onderzoeken of er vaste patronen en gedachten zijn die nu eigenlijk niet meer passen.

Uit ervaring weet ik dat die kleine veranderingen juist goed werken. Zo’n 10 jaar geleden toen ik halverwege de 30 was, heb ik na jarenlang werkzaam te zijn geweest in de (geestelijke) gezondheidszorg en het onderwijs als orthopedagoog, schoolpsycholoog en gedragswetenschapper, zelf de uitdagingen van een hoge werkdruk ervaren. En heb ik geprobeerd het te combineren met moeder zijn. Gemotiveerd door mijn eigen zoektocht naar rust en balans, omarm ik nu mindful leven, de natuur en mijn eigen creativiteit als bronnen van plezier en kalmte.

Het is een eer om naast je te mogen staan terwijl jij jouw weg vindt naar innerlijke rust en geluk. Stel je voor hoe het zou voelen om niet meer opgejaagd te worden door je agenda, maar echt te genieten van elk moment.

Je bent het waard om goed voor jezelf te zorgen en je eigen wensen en behoeften serieus te nemen. Laten we samen jouw weg naar balans en plezier ontdekken, te midden van de hectiek van het moderne leven.

Ik voel mij vereerd om een stukje naast je te mogen lopen op je pad.
Elke glimlach en elk “aha” moment bevestigt waarom ik dit werk met hart en ziel doe.

Het hart van alles

Mindfulness & Selfcare

Bewust je omgeving en jezelf opmerken zodat je meer in het huidige moment kunt leven. Eerst voelen, opmerken en ‘zijn’ met een milde blik en dan nadenken over wat een mogelijke volgende stap zou kunnen zijn.

Natuur

Het is een bron van (creatieve) inspiratie en geeft perspectief. Het helpt je te vertragen en je energie aan te vullen, zodat je het leven weer met meer gezonde energie en veerkracht kunt leven.

Vriendelijkheid

Ik vind het belangrijk dat iedereen een veilige plek heeft waar je je verhaal kunt delen en jezelf kunt uiten. Vriendelijkheid en respect is wat mij betreft hiervoor de basis en iets wat ik geef bij elke ontmoeting.

orientatiegesprek

Flow & Intuïtie

Iedereen is uniek en heeft net iets anders nodig. Het is dan fijn als je probeert te volgen wat goed voelt, waar je hart van gaat zingen en bloeien. In alle vrijheid.

duidelijkheid

Licht

Er zou meer licht in het leven mogen zijn. Lichtheid in wat je doet, voelt en hoe je leeft. Licht in je huis, je eigen veilige haven. Een licht dat schijnt op je verlangens en je eigen krachten.

duidelijkheid

Creativiteit

Het maakt niet uit wat je favoriete creatieve activiteit is. Zowel zelf aan de slag gaan als het creëren van een prettige veilige plek die echt voelt als jouw persoonlijke oase helpen je om meer licht en vreugde in je leven te herstellen en te omarmen.

Waarom met mij samenwerken?

Jij bent de expert van je leven. De antwoorden, je kracht en behoeften liggen al in jou. Maar het kan eenzaam voelen en soms is het gewoon moeilijk om te zien waar je heen kan gaan. Dan is het heel fijn om het samen te kunnen doen.

Opleidster en mentor

Ik heb 20+ jaar gewerkt in de (geestelijke) gezondheidszorg en het onderwijs waar ik kinderen, jongeren en volwassenen heb begeleid als gedragswetenschapper, orthopedagoog en schoolpsycholoog.

Master in de Sociale wetenschappen (orthopedagogiek en gezinspedagogiek)
• Gecertificeerd Cognitieve gedragstherapie
• Gecertificeerd in Mindfulness basisprincipes
• Gecertificeerd Art based learning (ArtEZ)
Lid van de beroepsvereniging NVO

Yoga, Yoga Nidra & EcoNidra docente

Ik zie yoga en nidra als een ontspannen manier om in contact te komen met jezelf en je lichaam. Een moment voor jezelf. Niet spiritueel, gewoon heel down to earth en praktisch. Een heerlijke manier om op een dieper niveau tot rust te komen. En als je wil een manier om te luisteren naar en verbinding te maken met je behoeften, verlangens en intenties.

Gecertificeerd 200h yoga teacher
Gecertificeerd Yoga Nidra teacher
Gecertificeerd EcoNidra facilitator

Eerdere samenwerkingen